Saturday, May 5, 2007

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh ; Harap...
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh ;Harapan saya moga ruang dalam blog ini dapat dimanfaatkan ke arah untuk menjana nilai-nilai keilmuan, membangun pemikiran Islam semasa dan membina keperibadian di kalangan masyarakat seluruhnya. Hakikatnya, bebanan tugas sebagai hamba Allah swt menyedarkan kita semua, betapa perlunya kita bersama-sama berusaha ke arah melaksanakan kewajipan dan tuntutan agama demi untuk kebaikan diri, keluarga dan masyarakat seluruhnya. Moga ruang ini dapat dimanfaatkan dengan sebaik mungkin, InsyaALlah. Terima kasih.

2 comments:

jpaq said...

Assalamualaikum ustaz,
Blog ni masih aktif lagi ke?

Unknown said...

Assalammualaikum ustaz,
saya benar2 minta nasihat tuan untuk permasalaha yang tak dapat saya bendung lagi.saya mempunyai seorang suami,yang baru saya ketahui perlakuan buruknya setelah saya berkahwin dengannya,dia suka berhubung dengan perempuan2 lain di luar,telah banyak kali saya dapat tangkap,dan setiap kali itu kami bergaduh,saya menahan sabar hanya memikirkan anak,tapi melihatkan layanan dia kepada kami tak sepertinya,mudah baran pada anak dan sebagainya..kesabaran saya dah semakin terhakis.tolong ustaz bagi saya jalan.Terima kasih